Podcasty Handelextra

CMR: jak wojna wpływa na handel w Polsce

Większe zakupy i widoczny spadek sprzedaży produktów rosyjskich i białoruskich. Co widać w danych w kolejnych tygodniach wojny opowiada Marek Zachalski, analityk CMR.

Marzec był bardzo dobrym miesiącem dla handlu, również w małych sklepach. CMR wylicza, że wartość sprzedaży w placówkach do 300 mkw. była o 10% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 7,7% w porównaniu z marcem 2021 r. Jak na to wpłynęła wojna? W których kategoriach widać było duży wzrost? Jak wygląda sprzedaż produktów białoruskich i rosyjskich? Tłumaczy Marek Zachalski, analityk CMR.

A ponadto, jak zawsze, handlowe podsumowanie tygodnia. Auchan myśli o przejęciu w Słowenii, Polak zostaje szefem Lidla w Słowacji, Henkel decyduje o całkowitym wycofaniu z Rosji.
 
Wszystkich odcinków naszego podcastu: Posłuchaj, co w Handlu, można wysłuchać w Spotify, iTunes i innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.