Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowy gin premium od Stock Polska

Odkryj botaniczną naturę marki Millhill’s.

Stock Polska może pochwalić się nowym ginem premium w swoim portfolio.

Nowość od Stock Polska – Millhill’s Gin to marka, której receptura oparta jest na składnikach botanicznych.

Wyróżnia ją doskonale komponująca się ze sobą mieszanka: jałowca, kolendry, melisy, ziela angielskiego, gałki muszkatołowej, cynamonu i skórki cytryny oraz trzech sekretnych elementów.

Połączenie ziół i przypraw, filtracja na zimno oraz proces produkcji bazujący na oryginalnej recepturze London Dry Gin sprawiają, że Millhill’s to gin najwyższej jakości o intrygującym charakterze, który docenią koneserzy wyszukanych trunków.

Na uwagę zasługuje również design produktu – ilustrowane elementy składników botanicznych oraz grafika tajemniczego ogrodu na tyle butelki, nadają opakowaniu trójwymiarowego efektu głębi. Gin nie tylko wyróżnia się na półce pośród innych alkoholi, ale dzięki atrakcyjnemu wyglądowi sprawdzi się również jako prezent. Millhill’s dostępny jest w trzech wariantach – klasycznym London Dry Gin, oraz dwóch smakowych wersjach: Pineapple Breeze oraz Strawberry Fields.

Jedną z pierwszych aktywacji marki Millhill’s, są działania kierowane do branży HoReCa oraz środowiska barmańskiego. Na Instagramie marki @millhills_gin właśnie wystartował konkurs pod hasłem „Tajemnicza natura, którą wystarczy odkryć”. W pierwszym etapie, zadaniem uczestników jest stworzenie propozycji koktajlu inspirowanego światem ginu Millhill’s, czyli z wykorzystaniem ziół, kwiatów, liści i owoców.

Najlepszych 10 zgłoszeń zostanie nagrodzonych zaproszeniem na warsztaty „Botanical Serve by Millhill’s”. To niepowtarzalne wydarzenie dla barmanów, które nie tylko pozwoli uczestnikom poznać i zrozumieć świat marki, ale będzie również wyjątkowym doświadczeniem i inspiracją.

Warsztaty będą składały się z trzech części a nad całością będzie czuwał Janusz Trendewicz, czyli Portfolio Education Manager w Stock Polska. W ich trakcie uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat tej kategorii alkoholu oraz samej marki Millhill’s. Dowiedzą się również od Piotra Ciemnego – pasjonata dzikich ziół i autora książki „Chwasty od kuchni” – czym charakteryzują się botaniczne składniki i jak odpowiednio łączyć je w drinkach.

Następnie, duet fotograficzny @this_flavorful_life zdradzi tajniki atrakcyjnej stylizacji żywności i koktajli oraz fotografii kulinarnej – w wersji dostępnej dla każdego, czyli smartfonowej. Zwieńczeniem wydarzenia będą warsztaty komponowania koktajli na bazie Millhill’s, które poprowadzi ambasador marki. Wtedy każdy z uczestników będzie mógł wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.

Więcej szczegółów na profilu marki: https://www.instagram.com/millhills_gin/

Stock Polska w nadchodzącym sezonie przygotował wiele działań, które będą kierowane do szerokiego grona odbiorców. Oprócz aktywacji dla barmanów, planowane są działania digitalowe, PR-owe, w mediach branżowych oraz wsparcie w punktach sprzedaży. W sprzedaży dostępne będą również opakowania prezentowe Millhill’s z dedykowanym, brandowanym kieliszkiem do koktajli.

Joanna Hamdan 13685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.