Gotowe produkty przed Wielkanocą na topie list zakupowych
Marka Aldi przeanalizowała świąteczne wybory konsumenckie i kategorie produktowe w sklepach sieci. Okazuje się, że w przypadku tych najpopularniejszych klienci sieci potrafią zwiększyć swoje zakupy o 90%.
Dyskonter przyjrzał się także, w których kategoriach, w ostatnich latach, odnotował największe wzrosty. Jak wynika z badań własnych Aldi, trzy tygodnie przed Wielkanocą rośnie sprzedaż w segmentach, które służą np. do wypieku ciast. I tak: składniki do pieczenia (mąki, cukier, proszek do pieczenia) przyjmują wartości dwukrotnie wyższe niż ich średnie obroty, a masła, mleka i śmietany rosną o 50%.
Gotowane jajka do święcenia
Klienci sieci Aldi również chętnie korzystają z ciast oferowanych w sklepie - kategoria gotowych wypieków rośnie w tym okresie o 90%. Również kategoria alkoholi cieszy się w tych okresach dużym zainteresowaniem klientów. Polacy chętniej sięgają po wina (zwykłe oraz musujące) oraz alkohole mocniejsze.
Tradycyjnie wyroby wędliniarskie są grupą, po którą klienci dyskontera w okresie przedświątecznym sięgają chętnie, a kategoria ta rośnie o ponad 50%. Podobnie silne zwyżki dotyczą świeżego mięsa, w tym częściej kaczki niż kurczaka. Ale w ofercie sieci można trafić też na mięso z jelenia czy królika.
Markety mają też produkty do przyrządzenia świątecznych potraw, udekorowania stołu czy przygotowania tradycyjnego koszyczka: minibabeczkę gotową do włożenia do koszyczka, ugotowane i już pomalowane jajka czy małą tradycyjną kiełbasę jałowcową.
Wielkanocne słodkości
Równie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju słodycze. Poza uwielbianymi czekoladami marki własnej i słynnej Orzechowej z okienkiem, klienci najczęściej sięgają po oferty specjalne, okazjonalne słodycze wielkanocne, jak czekoladowe jajka i zajączki.
Aldi w Polsce ma 205 sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka jest częścią grupy przedsiębiorstw Aldi Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Oferuje produkty klientom w dziewięciu krajach europejskich. W Grupie Aldi Nord pracuje ponad 77 tys. pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Gotowane jajka do święcenia
Klienci sieci Aldi również chętnie korzystają z ciast oferowanych w sklepie - kategoria gotowych wypieków rośnie w tym okresie o 90%. Również kategoria alkoholi cieszy się w tych okresach dużym zainteresowaniem klientów. Polacy chętniej sięgają po wina (zwykłe oraz musujące) oraz alkohole mocniejsze.
Tradycyjnie wyroby wędliniarskie są grupą, po którą klienci dyskontera w okresie przedświątecznym sięgają chętnie, a kategoria ta rośnie o ponad 50%. Podobnie silne zwyżki dotyczą świeżego mięsa, w tym częściej kaczki niż kurczaka. Ale w ofercie sieci można trafić też na mięso z jelenia czy królika.
Markety mają też produkty do przyrządzenia świątecznych potraw, udekorowania stołu czy przygotowania tradycyjnego koszyczka: minibabeczkę gotową do włożenia do koszyczka, ugotowane i już pomalowane jajka czy małą tradycyjną kiełbasę jałowcową.
Wielkanocne słodkości
Równie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju słodycze. Poza uwielbianymi czekoladami marki własnej i słynnej Orzechowej z okienkiem, klienci najczęściej sięgają po oferty specjalne, okazjonalne słodycze wielkanocne, jak czekoladowe jajka i zajączki.
Aldi w Polsce ma 205 sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka jest częścią grupy przedsiębiorstw Aldi Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Oferuje produkty klientom w dziewięciu krajach europejskich. W Grupie Aldi Nord pracuje ponad 77 tys. pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.