Podcasty Handelextra

Moc konsumenckiego bojkotu [PODCAST]

Zaczęło się od pana Boycotta...a rozwinęło do bojkotu Leroy Merlin czy Auchan. To historyczny moment dla bojkotów.

Polacy przestali być bowiem biernymi konsumentami nawołującymi w mediach społecznościowych do bojkotu, a poza nimi działającymi inaczej. Co widać w danych? Jak zmienił się sentyment Polaków do sieci, które zostały w Rosji? Opowiada Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry. 

A ponadto, jak zawsze, handlowe podsumowanie tygodnia, czyli Stokrotka rośnie, dm debiutuje w końcu w Polsce i otwiera pierwszy sklep, a Żabka będzie intensywnie rozwijać Żabki Nano, czy w pełni autonomicznie i samoobsługowe placówki.

Naszej serii podcastów: Posłuchaj, co w Handlu, można słuchać też na Spotify, iTunes i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych.