Aplikacja Jush w radiu

Startup Lite e-Commerce w nowej kampanii zachęca do szybkich zakupów hasłem "Gdzie Tadeusz nie może, tam apkę Jush pośle".

Kampania radiowa marki Jush wystartowała 1 kwietnia a przewrotny spot zachęcający słuchaczy do zrobienia zakupów w aplikacji emitowany jest m.in. w takich warszawskich stacjach jak Eska Rock, RMF Maxxx, Kampus czy Rock Radio.

Aplikacja Jush przygotowała również kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja będzie można zaoszczędzić nawet 200 zł - zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 kolejnych zamówień.

Ponadto od połowy kwietnia rusza kampania adresowana do osób dbających o formę. Klienci kilkudziesięciu siłowni Zdrowit i Calypso w Warszawie podczas treningów trafią na zabawne wlepki zachęcające do szybkiego zakupu najbardziej potrzebnych w danym momencie produktów: "Zabrakło energii? Jush dowiezie zakupy nawet w 15 minut!", "Zostało ostatnie 15 minut treningu? Zamów zakupy na Jush". Wlepki prezentują zarówno owoce, jak i zdrowe przekąski.

A co więcej, do zamówień, w których znajdzie się minimum 10 produktów, Jush dorzuci niespodziankę – płócienną torbę z grafikami, które mogliśmy zobaczyć na specjalnym muralu przygotowanym przez Lite e-Commerce. Ich autorem jest LisKula - Alek Morawski. Jest to akcja limitowana, a torby będą rozdawane do wyczerpania zapasów.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.