Jush dołączył do akcji #RAZEMWIĘCEJ Grupy Żabka

Tym samym wspiera obywateli Ukrainy i umożliwia to również swoim klientom.

Podczas zakupów mogą oni dodać do koszyka produkty pierwszej potrzeby dla uchodźców. W aplikacji została wyróżniona odpowiednia kategoria produktów "Wsparcie Ukrainy", gdzie znajduje się lista 10 podstawowych artykułów, które w danym momencie są najbardziej potrzebne. Zostały one wyselekcjonowane jako najbardziej pilne i będą aktualizowane w zależności od zapotrzebowania na dane artykuły.

Zamówienie klienta pod drzwi nawet w 15 minut przywiezie kurier, a produkty kupione w ramach akcji dla obywateli Ukrainy zostaną odłożone i zbiorczo dostarczone na miejsce zbiórki w Warszawie. Startup Lite e-Commerce angażuje się w akcję finansowo, dlatego wyselekcjonowane artykuły są dostępne w niższej cenie. Oprócz umieszczenia ich w oddzielnej kategorii, mają one również specjalne oznaczenie w postaci etykiety "Przekaż Ukrainie". Firma zajmie się również całą logistyką. W momencie, kiedy koszyk nie przekroczy 35 zł i nie spełni wymagań darmowej dostawy, to 3,99 zł za dowóz zamówienia zostanie przekazane na wsparcie dla potrzebujących.

Wcześniej Jush zachęcając użytkowników do włączenia się w akcję dostarczył uchodźcom blisko 4 tony najpotrzebniejszych rzeczy. Ponadto Lite e-Commerce, w związku z agresją rosyjską w Ukrainie, zdecydował się wycofać z Jush wszystkie rosyjskie oraz białoruskie produkty ze swojej oferty. Z okazji Dnia Kobiet przekazał również darowiznę na rzecz organizacji "EuroHelp", która obecnie koncentruje się na wsparciu kobiet i dzieci z Ukrainy.

Joanna Hamdan 14158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.