Aldi szuka rąk do pracy

Dyskonter zatrudni około 200 osób do obsługi nowo powstałego magazynu na stanowiskach liniowych oraz managerskich.

Proces rekrutacji ułatwiają kody QR, które w ramach prowadzonej kampanii zostały umieszczone na zewnętrznych nośnikach. Kandydat skanując kod QR przechodzi do rozszerzonej rzeczywistości, w której ma do wyboru dwie ścieżki aplikacji – przez stronę www lub infolinię. Dodatkowo w rozszerzonej rzeczywistości można poznać pracownicę centrum dystrybucyjnego z Chorzowa, która zaprasza do dołączenia do #teamALDI w Bydgoszczy.

Aldi na potrzeby rekrutacji do nowego magazynu w Bydgoszczy uruchomiło również infolinię, wykorzystującą technologię VOICEbot. Dzięki jej zastosowaniu kandydaci zainteresowani pracą na stanowisku pracownika magazynu mogą dzwonić pod numer 800 102 800 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i składać aplikację. Program bazujący na interfejsie głosowym automatycznie odbiera połączenia i przeprowadza rozmowę, podczas której kandydat ma okazję podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym, umiejętnościami. Po przeprowadzonej rozmowie dane kandydatów wraz z odpowiedziami przekazywane są do systemu ATS.

Ponadto od marca ub.r. sieć wdrożyła nowe zasady zawierania umów o pracę. Niezależnie od zajmowanego stanowiska każdy nowy pracownik zatrudniany jest na rok, z pominięciem okresu próbnego. Następna umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Magazynierzy z najmniejszym stażem zaczynający pracę w Aldi będą mogli liczyć co miesiąc na kwotę 3810 zł. Podana stawka jest kwotą brutto i wliczona została do niej wartość karty przedpłaconej.

Kampania rekrutacyjna do nowego centrum dystrybucyjnego ruszyła 1 marca. Aldi od pracowników chcących podjąć pracę w magazynie oczekuje m.in. rzetelności i gotowości do pracy w systemie zmianowym. Pierwsi pracownicy magazynu mogą liczyć na zatrudnienie już od kwietnia.

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy elewacyjne, radio, nośniki wielkoformatowe, citylighty, reklamy internetowe oraz komunikację w social mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW.

Więcej informacja dla kandydatów znajduje się na specjalnie stworzonej platformie: praca.aldi.pl.

Joanna Hamdan 13855 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.