IKEA Retail w Polsce z nowym dyrektorem ds. ludzi i kultury organizacji

Z początkiem marca został nim Paweł Bechciński.

Zastąpił na tym stanowisku Michała Pióro, który był członkiem zarządu IKEA Retail w Polsce i przez ostatnie 10 lat pełnił tę funkcję. Przeszedł on do globalnego zespołu projektowego People Operation Transformation (POT), zajmującego się wdrożeniem nowych systemów, metod pracy, procesów i narzędzi digitalowych w ramach Działu People & Culture. Polska wspólnie z Hiszpanią jest krajem pilotażowym dla tego projektu.

Paweł Bechciński związany jest z obszarem zasobów ludzkich od ponad 12 lat. Na nowym stanowisku odpowiedzialny jest za budowanie i realizację strategii w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników zgodnie z zasadami IKEA Retail w Polsce.

Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w IKEA na początku 2018 roku na stanowisku kierownika ds. zarządzania zasobami ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina IKEA, a następnie w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City. Ostatnio był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii dotyczącej rozwoju ludzi („People plan”) i za doradztwo dla krajowego kierownictwa IKEA oraz w IT Service Desk. Wspierał także procesy personalne w spółkach grupy Ingka w Polsce: w IKEA Distribution Service i Ingka Centres. Szeroki zakres jego zadań związany był także z procesami transformacyjnymi biznesu oraz struktur organizacyjnych, by tworzyć lepszą IKEA – dla klientów i dla wszystkich pracowników.

 

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.