Grupa Eurocash. Marka Tula

Nowość na rynku karmy dla zwierząt.

Grupa Eurocash wprowadza na rynek nową markę karmy dla psów i kotów Tula. To nowa, mięsna marka karm, o składzie stworzonym z myślą o w pełni zbilansowanym żywieniu czworonożnego przyjaciela. Od 21 lutego oferta Tuli jest dostępna w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, na platformie eurocash.pl oraz w wybranych sklepach współpracujących z Grupą.

Oferta nowej marki obejmuje aż 15 produktów karmy suchej oraz mokrej dla psów i kotów. W portfolio znaleźć można propozycje m.in. z kurczakiem, jagnięciną, wołowiną, wieprzowiną czy łososiem.

Produkty Tula to nie tylko różnorodne warianty smakowe, ale i propozycja karmy w pełni zbilansowanej. Tula jest dostępna w wielu wersjach smakowych, w postaci suchej i mokrej karmy. W karmach Tuli (w wybranych rodzajach) znajdują się też warzywa, zioła, owoce, witaminy oraz mikroskładniki. W karmie w saszetkach znaleźć można np. inulinę – prebiotyk, który wspomaga układ pokarmowy zwierząt. Karma sucha zawiera natomiast witaminę D3 dla mocnych kości i zdrowych zębów oraz witaminę E, która wspiera układ odpornościowy psów i kotów.

Opakowania produktów nowej marki wyróżniają się na półce nowoczesnym designem i wyrazistymi, lecz naturalnymi odcieniami zieleni i brązu.

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.