Podcasty Handelextra

Jak się zająć konsumentem, by wracał do sklepu [PODCAST]

Jak handel przyciąga, jak angażuje, jak buduje lojalność - opowiada Katarzyna Sowa Górska, head of customer experience w Leroy Merlin Poland.

Skoncentrowanie się na kliencie i jego potrzebach to nie tylko rola sprzedawcy czy doradca klienta. To rola całej organizacji, tłumaczy bohaterka kolejnego odcinka naszego podcastu, Katarzyna Sowa Górska, head of customer experience w Leroy Merlin Poland, która zasiada też w jury konkursu Loyalty Heroes, któremu patronuje Handel i handelextra.pl, a który to pokaże najlepsze programy i działania lojalnościowe m.in. w handlu. W zakresie lojalności handel ma jeszcze wiele do zrobienia.

Ponadto w odcinku, jak zawsze, krótkie podsumowanie handlowych newsów - Carrefour rozbuduje strefy outlet, Lidl wprowadza elektroniczne cenówki, a Fyrtel integruje lokalny handel w jeden e-sklep w kolejnych miejscowościach. Naszego podcastu: Posłuchaj, co w Handlu można posłuchać również na Spotify, iTunes i w innych popularnych aplikacjach podcastowych.