Twórcy aplikacji Jush testują nową usługę na rynku e-grocery

Mowa o rozwiązaniu Delio.

W Warszawie właśnie pojawiły się skutery Delio, rozwiązania, które jest w fazie testów w formule "friends and family". Testy poprzedzają pilotaż dla wszystkich zainteresowanych użytkowników, który wystartuje na przełomie lutego i marca. 

Jak informują twórcy platforma oferuje usługę dostawy zakupów w modelu "same day delivery". W pierwszym okresie działalności Delio będzie dostępne dla mieszkańców Warszawy, m.in. w takich dzielnicach jak: Ursynów, Mokotów, Wilanów, Śródmieście, Ochota, Wola oraz Praga Południe. Jej twórcy zapowiadają, że już niedługo Delio będzie działać w każdej części stolicy. W momencie rozpoczęcia funkcjonowania, Delio ma proponować dużo szerszy asortyment, niż tradycyjne usługi q-commerce, przypominając swoją ofertą klasyczny supermarket. Będą to zarówno popularne marki, jak i produkty od małych, lokalnych dostawców, takie jak świeże warzywa, owoce, pieczywo oraz mięso i ryby.

Zamówienia w Delio będą dostarczane codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik będzie mógł wybrać preferowany termin. Lite e-Commerce zapewnia, że zakupy dotrą pod drzwi już nawet w godzinę od momentu złożenia zamówienia.

Lite e-Commerce to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-commerce w ramach Grupy. Delio to druga w ostatnim czasie premiera w portfolio Lite e-Commerce. W październiku ubiegłego roku światło dzienne ujrzała ich aplikacja Jush, przygotowana we współpracy z właścicielem największej sieci sklepów convenience w Polsce (pisaliśmy o tym na handelextra.pl TUTAJ).

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.