Action debiutuje w kolejnym kraju

Tym razem sieć obrała kierunek na Hiszpanię.

To dziesiąty - po Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii, Polsce, Francji, Czechach i Włoszech - rynek na którym Action działa.

Pierwsza placówka sieci w tym kraju rozpoczęła działalność w Gironie w Katalonii.

- Hiszpania jest dla nas bardzo interesującym rynkiem znajdującym się blisko tych, na których już działamy i może być łatwo zintegrowana z naszym łańcuchem dostaw. To silny gospodarczo kraj z dobrą infrastrukturą, a hiszpańscy klienci są zazwyczaj świadomi kosztów, jednocześnie ceniąc sobie dobrą jakość produktów. Dlatego wierzymy, że przyjmą nasz koncept, wyróżniający się niskimi cenami oraz zaskakującą i dynamicznie zmieniającą się gamą produktów Action - mówi Hajir Hajji, prezes Action.

- Girona jest idealnym miejscem na start Action na hiszpańskim rynku. W ciągu najbliższych kilku tygodni otworzymy kilka nowych sklepów w Katalonii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów - dodaje Monique Groeneveld, general manager start-up countries, która obecnie odpowiada za rozwój sieci w Hiszpanii.

Action to dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6000 produktów w ponad 2000 sklepów. Ponadto w każdym tygodniu kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób w 10 krajach.

W Polsce o rozwoju marki Action przeczytasz tutaj.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.