Drogerie dm nadają na żywo

Niemiecki detalista uruchomił w swojej aplikacji funkcję e-commerce dmLIVE, która umożliwia klientom oglądanie transmitowanych na żywo rozmów dotyczących urody, pielęgnacji, zdrowia i dobrego samopoczucia.

Pierwsza transmisja na żywo odbyła się 11 lutego. Udział w niej wzięła ekspertka ds. urody i odnosząca sukcesy przedsiębiorczyni Judith Williams.

- Nasi koledzy doradzają i inspirują bardzo wiele osób, które codziennie robią zakupy w naszych sklepach dm. Dzięki dmLIVE przenosimy tę zasadę na smartfona. W ten sposób poszerzamy naszą ofertę sprzedaży omnichannel o kolejną usługę i zbliżamy się jeszcze bardziej do naszych klientów - wyjaśnia Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający dm odpowiedzialny za Dział Marketingu i Zaopatrzenia.

Podczas transmisji na żywo widzowie w czasie rzeczywistym mogą wchodzić w interakcje z gośćmi i prezenterami przed kamerą, a prezentowane produkty można zamówić bezpośrednio przez aplikację dm. Ponadto sprzedawca oferuje dodatkowe wartości dla wybranych produktów, takie jak kupony dostępne wyłącznie dla widzów. Jeżeli klienci nie chcą przegapić transmisji na żywo to za pośrednictwem aplikacji do swojego kalendarza mogą dodać daty ich emisji.

Jak zapewnia dm-drogerie markt w przygotowaniu są już kolejne wydarzenia zakupowe dmLIVE.

Warunkiem korzystania z dmLIVE jest posiadanie aplikacja Mein dm, która jest dostępna bezpłatnie w sklepach z aplikacjami oraz otworzyć konto Mein dm. Dostęp do zakupów na żywo odbywa się za pośrednictwem strony głównej aplikacji.

Jeśli klienci nie mogą uczestniczyć w pokazie na żywo, mogą skorzystać z funkcji archiwum, aby obejrzeć go później - zapewnia firma.

Ta największa niemiecka sieć drogerii lada moment zadebiutują także w Polsce. Jest już nawet oficjalna strona sieci  - www.dm.pl (pisaliśmy już o tym na handelextra.pl TUTAJ). W związku z tym, że firma w naszym kraju swoją siedzibę ma we Wrocławiu to można przypuszczać, że właśnie w tym mieście już niebawem sieć otworzy swoją pierwszą drogerię.

Zdjęcie: print screen ze strony https://newsroom.dm.de

Joanna Hamdan 13843 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.