Abc: 833 nowych sklepów!

Pod szyldem organizowanej przez Grupę Eurocash sieci działa już obecnie ponad 9 tys. lokalnych sklepów w całej Polsce. W 2021 r. pomimo trwającej epidemii do sieci przyłączyły się aż 833 nowe sklepy.

Jednocześnie sieć Abc kontynuowała współpracę z dotychczasowymi franczyzobiorcami nad osiągnięciem jak najlepszych wyników sprzedażowych w niepewnych i zmiennych warunkach rynkowych. O sile marki i korzyściach współpracy w ramach sieci Abc - przekonuje Grupa Eurocash - świadczą także kolejne sklepy otwierane przez dotychczasowych partnerów.
 
W ub.r. Abc rozpoczęło proces odnowienia wizerunku sklepów zrzeszonych w sieci. Od kwietnia 2020 r. wzięło w nim udział 700 sklepów lokalnych w całej Polsce. Po rebrandingu sklepy otrzymały nową identyfikację wizualną, podkreślającą indywidualną nazwę sklepu oraz  komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Jak zapewnia Abc to największa metamorfoza sieci od ponad 20 lat. Wyniki pokazują, że obroty właścicieli sklepów, którzy zdecydowali się na rebranding, odnotowują dwucyfrowe wzrosty w stosunku do roku poprzedniego.
 
W 2021 r. sieć Abc rozpoczęła także wdrażanie strategii transformacji cyfrowej współpracujących z nią sklepów. System kasowy mojpos.pl pomaga usprawnić proces zarządzania punktem sprzedaży, zapewnia atrakcyjną politykę promocyjną oraz wspiera poprawę lojalności klientów, czego efektem jest wzrost sprzedaży i konkurencyjności sklepów. Obecnie z tego rozwiązania korzysta już 1500 sklepów sieci.
 
Nie mniej ambitne cele sieć stawia sobie na 2022 r. Abc zamierza kontynuować proces rebrandingu i ekspansji. Ponadto w ramach wsparcia technologicznego przedsiębiorców marka planuje wprowadzenie w najbliższych miesiącach aplikacji mobilnej zintegrowanej z kartą lojalnościową oraz przypisanymi do niej promocjami. Jak zapewnia Abc aplikacja pozwoli właścicielom personalizować ofertę swojego sklepu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, a tym samym jeszcze silniej budować relacje z klientami.

- Obecna sytuacja na rynku, rosnąca inflacja i liczne zmiany prawne oraz podatkowe to największe wyzwania tego roku. Dlatego sieć Abc planuje kolejne kampanie marketingowe oraz oferty promocyjne, które będą wsparciem sprzedaży dla franczyzobiorców – dostępne we wszystkich 180 hurtowniach Eurocash Cash & Carry w całej Polsce. Nasi partnerzy mogą liczyć również na wsparcie merytoryczne z naszej strony. Szykujemy dla nich szkolenia, webinary i konsultacje z najlepszymi specjalistami. Pomimo licznych wyzwań jesteśmy przekonani, że to będzie kolejny dobry rok w branży - podsumowuje Tomasz Michalewicz, dyrektor ds. sieci Abc.

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.