Pepsi z kampanią butelek 100% rPET

W jej ramach na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu.

Innowacyjny nośnik komunikuje zmianę rodzaju opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych.

Aktywacja potrwa do 30 stycznia, a w najbliższy weekend konsumenci będą mieli okazję spróbować napoju Pepsi z butelek 100% rPET na hali głównej dworca.

Hologram powstał dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media oraz ich technologii Hypergram, która poprzez jakość 4K umożliwia niemalże kinowe doświadczenie. W przeciwieństwie do technologii AR czy VR, aby zobaczyć hologram nie są konieczne żadne dodatkowe urządzenia czy aplikacje, dzięki czemu konsumenci w prosty sposób mogą wejść w interakcję z reklamą.

Aktywacja jest elementem szerszej kampanii marketingowej, która rozpoczęła się z początkiem stycznia 2022 r. i obejmuje działania w TV, digitalu, OOH oraz w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 13649 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.