Pepsi z kampanią butelek 100% rPET
W jej ramach na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu.
Aktywacja potrwa do 30 stycznia, a w najbliższy weekend konsumenci będą mieli okazję spróbować napoju Pepsi z butelek 100% rPET na hali głównej dworca.
Hologram powstał dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media oraz ich technologii Hypergram, która poprzez jakość 4K umożliwia niemalże kinowe doświadczenie. W przeciwieństwie do technologii AR czy VR, aby zobaczyć hologram nie są konieczne żadne dodatkowe urządzenia czy aplikacje, dzięki czemu konsumenci w prosty sposób mogą wejść w interakcję z reklamą.
Aktywacja jest elementem szerszej kampanii marketingowej, która rozpoczęła się z początkiem stycznia 2022 r. i obejmuje działania w TV, digitalu, OOH oraz w punktach sprzedaży.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.