Wawel. Danusia Kokosowa

Klasyka w nowej odsłonie.

W styczniu br. asortyment marki Wawel rozszerzył się o nowy wariant smakowy Danusi czyli Danusię Kokosową. Nowość to harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem.

Subtelne, oryginalne błękitno-granatowe opakowanie eksponuje najważniejsze cechy produktu oraz sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród batonów i innych słodkich przyjemności.

Cienka forma tej miniczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Produkt składa się z łatwych do podzielenia kostek. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.

Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszyć będzie intensywna kampania mediowa. Zaplanowano silną komunikację w kanale digital – w tym influencer marketing, a także wsparcie w prasie handlowej oraz kampanię w kinach. Marka będzie prowadziła również działania PR i aktywacje w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.