Fintech Mokka z nowym dyrektorem marketingu

Do struktur fintechu Mokka dołączyła Żaneta Sharma. U dostawcy usług finansowania sprzedaży w regionie CEE będzie odpowiedzialna za zarządzanie komunikacją marketingową na rynkach polskim i rumuńskim.

Do zadań nowego dyrektora marketingu będzie należeć między innymi tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie marką oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach B2B i B2C. W codziennej pracy będzie budować świadomość marki Mokka wspierającej sklepy stacjonarne oraz e-commerce w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w handlu detalicznym.

Żaneta Sharma jest specjalistką z zakresu marketingu i komunikacji usług finansowych. Ostatnio była związana z Worldline, gdzie odpowiadała za działania marketingowe w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej jako marketing manager w EVO Payments International wprowadziła na rynek polski i czeski dwie nowe marki płatności elektronicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK, czy Inteligo Financial Services. Żaneta Sharma jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz politologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Mokka to marka, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies – dostawca usług finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Mokka oferuje programy finansowania zakupów konsumenckich, tj. płatności odroczone (z ang. Buy Now Pay Later) oraz systemy ratalne dzięki którym sklepy stacjonarne oraz online mają możliwość zwiększenia wartości koszyków zakupowych, optymalizacji konwersji oraz wzmocnienia lojalności klientów. Firma specjalizuje się we współpracy z sieciami handlowymi działającymi w branży modowej, obuwia, kosmetycznej, artykułów sportowych, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Współpracuje ze sklepami online oraz stacjonarnymi, oferując ich klientom limit kredytowy dostępny w różnych kanałach sprzedaży.