Rusza kolejna odsłona Naturalnych Poranków Blisko Natury

Tym razem marka Tarczyński wspólnie z Adrianą Marczewską zaprasza na Dolny Śląsk.

Firma Tarczyński zaprasza fanów smacznej i naturalnej kuchni na kolejną odsłonę trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury.

Tym razem szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – Adriana Marczewska – zabierze widzów programu do świata lokalnych smaków Dolnego Śląska. Każdy odcinek zostanie zrealizowany w innym, miejscu, aby pokazać, jak różnorodne źródło inspiracji kulinarnych stanowi ten region Polski.

Nagrania będzie można oglądać na kanale marki Tarczyński na platformie YouTube.

Nie bez powodu osią tegorocznej kampanii są kulinarne smaki Dolnego Śląska. To tutaj od ponad 30 lat swoją działalność prowadzi Tarczyński. Marka zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – aktywnie angażuje się m.in. we wsparcie lokalnych społeczności czy promocję unikatowego obszaru Doliny Baryczy, realizując założenia obszaru Razem strategii CSR.

W pierwszym odcinku tegorocznej odsłony Naturalnych Poranków Blisko Natury przeniesiemy się na Polanę Jakuszycką, nazywaną przez Polaków stolicą narciarstwa biegowego. To położone na polsko-czeskiej granicy miejsce, łączy nie tylko dwie kultury czy tradycje, ale i kuchnię obu krajów, co dało Adrianie możliwość stworzenia wyjątkowych śniadaniowych propozycji.

W najnowszym odcinku widzowie znajdą przepis na regionalne zelniki z karmelizowanymi jabłkami, omastą karkonoską oraz czeską, tradycyjną zapiekankę w glazurze z szalotki i soku aroniowego.

Adriana Marczewska w programie nie tylko przygotuje smakowite potrawy, ale też pozna bliżej kulinarną i sportową historię okolicy, rozmawiając z zaproszonymi do programu gośćmi. Już w pierwszym odcinku dowiemy się m.in. dlaczego na Polanie Jakuszyckiej panują tak świetne warunki do biegania i co to jest kuchnia ducha gór.

W kolejnych odcinkach marka zabierze widzów na największą górską twierdzę w Europie – Srebrną Górę, a następnie do Kopalni Złoty Stok. Dalsze punkty na mapie południowo-zachodniej Polski na chwilę obecną pozostają tajemnicą. W tegorocznej trasie nie zabraknie również sportowych akcentów realizujących założenia obszaru Aktywnie strategii marki.

Za realizację trasy odpowiada agencja KHS, natomiast za produkcję video – Box Media.

Joanna Hamdan 13649 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.