Amazon uruchamia sklep z odzieżą Amazon Style

To pierwsza w historii firmy stacjonarna placówka z odzieżą oferująca spersonalizowane i wygodne zakupy, w których technologia ułatwi klientom znalezienie stylizacji w atrakcyjnych cenach.

Pierwszy sklep Amazon Style zostanie otwarty jeszcze w tym roku w Los Angeles. Amerykański gigant internetowy chce tam oferować szeroki asortyment, od odzieży, po buty, a skończywszy na  akcesoriach dla kobiet i mężczyzn.

A jak będzie działać Amazon Style? Korzystając z aplikacji Amazon Shopping wystarczy po prostu zeskanować kod QR danego produktu, aby zobaczyć rozmiary, kolory, oceny klientów i dodatkowe informacje o nim. Za jednym naciśnięciem przycisku kupujący mogą dodać produkt do przymierzalni. Gdy klient do niej wejdzie od razu znajdzie w niej produkty, o które prosił podczas przeglądania oferty sklepu oraz dodatkowe opcje wybrane na podstawie jego preferencji.

Ponadto klienci mogą kontynuować zakupy w swojej przymierzalni bez konieczności wychodzenia z niej. Za pomocą ekranu dotykowego w czasie rzeczywistym mogą wybrać nowe produkty czy poprosić o dostarczenie większej liczby fasonów i rozmiarów do przymierzalni. A wszystko w zaledwie kilka minut. Tak szybka dostawa jest możliwa dzięki zaawansowanym technologiom i procesom stosowanym w centrach dystrybucji Amazon.

Natomiast jeżeli klient nie musi przymierzać wybranego ubrania może go bezpośrednio wysłać do stanowiska odbioru.

- Amazon Style oferuje większy wybór niż tradycyjny sklep tej wielkości - ponad dwukrotnie więcej stylizacji - bez konieczności przeszukiwania regałów przez klientów w celu znalezienia odpowiedniego koloru czy rozmiaru - zapewnia firma.

Dzięki rozległej sieci centrów dystrybucji Amazon, oferta Amazon Style będzie często aktualizowana, aby klienci mogli odkrywać nowe produkty za każdym razem, gdy odwiedzą sklep.

Zdjęcie: print screen ze strony www.aboutamazon.com

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.