Oyakata z nową kampanią

Marka z portfolio firmy Ajinomoto promuje w niej nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe oraz działania display oraz video w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi. Działania wystartowały 17 stycznia i potrwają do końca marca.

Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem "O Ya! Ka Kasa!", która jest pierwszą w historii loterią prowadzoną z wykorzystaniem produktów Oyakata.

Za koncept kreatywny kampanii oraz za współpracę z twórcami gamingowymi odpowiada agencja LiquidThread, natomiast za optymalizację oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Joanna Hamdan 13649 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.