"Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!"

Pod takim hasłem wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

W nowym spocie reklamowym batona Snickers® w charakterystyczny dla marki – lekki i zabawny sposób – pokazana jest historia, w której główny bohater za bardzo przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości i spotkań online. Kiedy w domu pojawiają się goście, prezentuje się im ubrany jedynie w koszulę. Reklamę można zobaczyć w telewizji oraz serwisach VOD.

Kampania promująca hasło „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” będzie wzmocniona przez nośniki outdoorowe, które pojawią się w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce. Nie zabraknie wśród nich najważniejszych aglomeracji, w których banery marki zawisną w najbardziej uczęszczanych miejscach.

Komunikacja outdoorowa Snickersa®” w zimowej odsłonie Snickers będzie też obecna w miejscowościach górskich. Billboardy pojawią się m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Krynicy, Wiśle czy Szczyrku.

Kampania reklamowa „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®” wystartowała 15 stycznia. Kopia reklamowa w TV oraz VOD będzie emitowana do 13 marca. Kampanią outdoorowa potrwa do końca lutego.

Za produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja BBDO New York, a za jego adaptację eg+. Za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom, a kreacje outdoor stworzyła agencja Brandcomm.

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.