Spółka eobuwie.pl zmieniła się w MODIVO

Zgodnie z zapowiedziami zarządu eobuwie.pl funkcjonuje już jako MODIVO. Wcześniej pod tą nazwą działał modowy brand spółki. Nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. Obuwie i akcesoria wciąż wciąż dostępne będą na eobuwie.pl.

Decyzję o zmianie nazwy firma motywuje planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Dlatego, jak podaje firma na swojej stronie, nazwa musi oddawać jej międzynarodowy charakter.

- MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą - mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO.

Przypomnijmy, że piastuje on funkcję prezesa zarządu eobuwie.pl. od 1 września 2021 roku.

Co ważne, platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami. Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21 stycznia 2022 roku wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą MODIVO.

- MODIVO i eobuwie.pl to dwie rozpoznawalne marki. Platformy uzupełniają się wzajemnie, tworząc kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać - dodaje Damian Zapłata.

Dodajmy, że właścicielem marki eobuwie.pl jest Gupa CCC. Sprzedaż e-obuwie wyniosła w II kwartale 2021 roku 805 mln zł (wzrost o 55% rdr.). Formaty stacjonarne eobuwie.pl i MODIVO również notują zyski. W lipcu 2021 roku spółka uruchomiła pierwszy sklep hybrydowy w Czechach. Spółka Eobuwie.pl działa na rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferuje ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Działa na 17 europejskich rynkach. Rozwija także własny e-commerce z modą premium – MODIVO.