Action ma już 2000 sklepów, w tym 176 w Polsce

Sieć dyskontów niespożywczych Action wraz z otwarciem nowego sklepu w Pradze przekroczyła liczbę 2000 sklepów. Firma kontynuuje również rozwój w Polsce.

Na zdjęciu: Action w Warszawie

W 2021 r. Action otworzył w Polsce 74 nowe sklepy i zatrudnił ponad 1000 osób, przekraczając łączną liczbę 2000 pracowników. Firma działa już we wszystkich województwach i ma 176 marketów. Strategia Action na 2022 r. zakłada dalszy rozwój sieci sklepów na terenie całego kraju. Planowane są zarówno nowe otwarcia, jak i rekrutacje.

- Action dynamicznie się rozwija, co sprawia, że jesteśmy coraz większym pracodawcą w Polsce. Oferujemy dobre i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju i szanujemy różnorodność. W 2022 r. planujemy utrzymywać dotychczasowe tempo wzrostu firmy – zapowiada Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. 

Rozwój w Europie

Action rozpoczął działalność prawie 30 lat temu jako mały sklep dyskontowy w Enkhuizen w Holandii. Od tego czasu sieć rozwija się w kolejnych miastach i państwach oraz planuje dalszą ekspansję w Europie. Obecnie Action działa w 9 krajach, oferując stale zmieniającą się gamę 6000 produktów 11 milionom klientów tygodniowo. Sklep nr 2000 został właśnie otwarty w Czechach.

W każdym kraju sklepy Action oferują niemal identyczny asortyment. Placówki znajdują się przeważnie tuż przy głównych ulicach, aby zawsze można je było łatwo znaleźć.

Action rozwija się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Do końca 2024 r. wszystkie sklepy marki będą działać w 100% w oparciu o energię odnawialną, co oznacza, że firma przestanie używać gazu do ogrzewania sklepów.

Na początku 2022 r. Action przedstawi aktualizację swoich planów w zakresie zrównoważonego rozwoju.