Everli rozpoczyna współpracę z siecią bi1

Platforma zakupowa Everli, która łączy działanie aplikacji i strony internetowej, umożliwia zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, z dowozem pod wskazany adres i na określoną godzinę. W styczniu poszerza grono partnerów, nawiązując współpracę z siecią sklepów wielkopowierzchniowych bi1.

Everli opiera swój model biznesowy na stałej współpracy z największymi sieciami supermarketów i hipermarketów, co oznacza, że jej użytkownicy kupujący online mają dostęp do ponad 10 tys. artykułów spożywczych. Dotychczasowymi partnerami marki w Polsce są  Kaufland, Carrefour, Auchan, Spar i Pora na Pola, których produkty są dostępne w Everli w cenach identycznych do tych, które są widoczne na półkach. W ofercie znajdują się również produkty ze sklepów Lidl, Biedronka oraz E.Leclerc. Z jej usługi korzysta około 10 milionów Polaków w 34 miastach.

Everli jest pierwszą platformą zakupową, która zaczęła realizować w Polsce dostawy artykułów spożywczych także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia. W minionym roku marka rozszerzyła swoją ofertę na mniejsze miasta do 100 tys. mieszkańców. Od stycznia nowym partnerem Everli w tego typu lokalizacjach zostaje sieć hipermarketów bi1.

Natomiast tym, co wyróżnia sklepy bi1, oprócz szerokiej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, jest bogaty asortyment artykułów z segmentu zdrowej żywności (w tym ponad 500 artykułów bio do 5 zł). Wszystkie sklepy bi1 mają certyfikat rolnictwa ekologicznego – BIO. Klienci sieci mają też możliwość zakupu wypiekanego na miejscu pieczywa bez konserwantów, własnej produkcji kiełbas z naturalnymi przyprawami i świeżo uwędzonych ryb.

Współpraca z platformą oznacza dla bi, że mieszkańcy Białegostoku, Bielska-Białej, Czeladzi, Rzeszowa i Szczecina mogą zamawiać produkty przez aplikację i stronę internetową z dowozem do domu, tego samego dnia, na określoną godzinę. Zakupy pod wskazany adres dostarcza szoper, który odpowiedzialny jest także za zrobienie zakupów w sklepie zgodnie z życzeniami klienta.

- Rozpoczęcie współpracy z bi1 jest przejawem przyjętej przez nas strategii, która oznacza systematyczne zwiększanie obecności w mniejszych miastach. Partnerstwo cieszy nas ze względu na dużą ofertę produktów, jaką sieć ma w swojej ofercie. Klienci korzystający z Everli mogą więc wybierać już spośród kilkunastu tysięcy artykułów spożywczych – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, dyrektor generalna Everli Poland.

Do bi1 należy osiem sklepów wielkopowierzchniowych, zlokalizowanych w Białymstoku, Bielsku-Białej, Czeladzi, Ełku, Legnicy, Rzeszowie, Szczecinie i Wałbrzychu. Właścicielem bi1 jest Grupa Schiever, która ma silną tradycję handlową - na rynku francuskim jest obecna od 150 lat, a od 20 lat działa w Polsce.

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych online. Jej atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może już skorzystać ponad 10 mln Polaków.

 

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.