Uber Eats przeprasza właścicieli czworonogów i rozdaje zniżki

CEO firmy w specjalnym nagraniu przeprosił właścicieli psów za kampanię reklamową Uber Eats. Obiecał specjalne rabaty na artykuły dla zwierząt oraz wsparcie lokalnych schronisk. To odpowiedź na protesty sprzed roku.

W 2020 r. Uber Eats wyemitował trzy spoty reklamowe pod tytułem  „Tonight I'll Be Eating…”. Rzecz rozchodzi się o… przykry, denerwujący dla zwierzaków dzwonek do drzwi, który rozlega się, gdy klientom na filmikach Uber Eats dostarcza jedzenie.

Na szkodliwą reklamę jako jeden z pierwszych zwrócił uwagę Greg Wyshynski, dziennikarz amerykańskiej stacji telewizyjnej. To wywołało burzę wśród internautów, którzy prosili o usunięcie dzwonka z filmów i zaniechanie niepotrzebnego stresowania zwierzaków.

Co ciekawe, właściciel Ubera Dara Khosrowshai w nagraniu z przeprosinami wystąpił ze swoim psem. W ramach rekompensaty firma zapewniła kod zniżkowy w postaci 10 dol. na zakupy w aplikacji Uber Eats na asortyment dla zwierząt. Ponadto, jak donosi „Nowy Marketing”, przekazano 50 tys. dolarów na rzecz organizacji działających na rzecz czworonogów.

W Polsce marka wsparła program Adopciaki.pl Fundacji Viva!, który umożliwia psom oraz kotom znalezienie nowych domów i zaopatrzenie je w wyprawki ma tę okazję. Można też zamówić usługę Uber Pets, czyli przejazd ze swoim pupilem (za dopłatą w wysokości 4 zł).