Crunchips po raz pierwszy gra z WOŚP

Z okazji tej współpracy marka powierzyła Jurkowi Owsiakowi zaprojektowanie opakowań dwóch wariantów smakowych edycji limitowanej czipsów.

Jurek Owsiak stworzył także projekty opakowań na letni Pol’and’Rock Festival. Właśnie te odręczne rysunki oraz ich finalne wersje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zdecydowała się przekazać na licytację.

Firma Lorenz przygotowała także secret boxy, które można wylicytować na specjalnych aukcjach na Allegro. Stworzyli je influencerzy: Wojciech Urbański, Radosław "DżoDżo" Drozdowicz oraz Aleksandra Rałowska. Można wylicytować łącznie 9 niespodzianek – o tematyce modowej, gamingowej i muzycznej. W każdej znajdą się produkty Crunchips i specjalne, wybrane przez influencerów z danej kategorii, atrakcyjne przedmioty.

We współpracę z WOŚP zaangażowali się także pracownicy Lorenz. W poznańskim oddziale firmy powstał sztab Orkiestry, a we wszystkich siedzibach przedsiębiorstwa stanęły puszki. W połowie stycznia przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje, na które pracownicy wystawili nie tylko atrakcyjne przedmioty, ale i wyjątkowe aktywności i doświadczenia takie, jak m.in.: wyjazd w Góry Sowie, kursy tenisa i języka niemieckiego, personal shopping i voucher na buty, czy możliwość zostania dyrektorem sprzedaży na jeden dzień.

Cały dochód wesprze cel jubileuszowego finału WOŚP. Ponadto, w dzień 30. Finału, na poznańskich ulicach, wśród tysięcy wolontariuszy będzie można spotkać także pracowników Lorenz, którzy będą zbierać pieniądze dla WOŚP i rozdawać serduszka.

Projekty Jurka Owsiaka można licytować pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/jurek-projekt-opakowan-crunchips-11680070186?bi_s=landing_internal&bi_c=wosp2019_sztab_wosp&bi_m=offers_list&

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.