Up&More odpowiedzialny za marketing aplikacji Sephora

Warszawska agencja Up&More wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań promujących aplikację mobilną Sephora Polska. Za realizację kampanii odpowiada zespół App&More - wyspecjalizowany w działaniach marketingu aplikacji mobilnych, wewnętrzny dział Agencji Up&More.

Zadaniem postawionym przed agencją jest zwiększenie ilości zaangażowanych użytkowników aplikacji Sephora. Działania zostały więc ukierunkowane na użytkowników systemów Android / iOS z wykorzystaniem platform Google Ads, Facebook Ads, Programmatic, oraz Aura. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań, jest nawiązana współpraca z wybranymi influencerami, promującymi aplikację.

- Agencja Up&More zaproponowała naszym zdaniem najefektywniejsze podejście do postawionego wyzwania. Doceniliśmy przejrzystą strategię mediową, w tym odpowiedni wybór kanałów, efektywność kosztową oferty i innowacyjność – komentuje Monika Łukasiak, e-commerce marketing manager w Sephora.

Agencja odpowiada również za wsparcie analityczne z użyciem technologii Appsflyer, oraz przygotowywanie dedykowanych kreacji specyficznych dla środowiska reklamowego aplikacji.

- Nasza współpraca obejmuje przede wszystkim pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji, z wysokimi wskaźnikami zaangażowania i potencjałem zakupowym. W działaniach mamy okazję wesprzeć markę również od strony kreatywnej, ze szczególnym uwzględnieniem formatów dedykowanych aplikacjom mobilnym. Całość uzupełnia analityka mobilna z wykorzystaniem Appsflyera – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More. - Zdecydowanie mamy ambicje, aby Sephora stała się jednym z liderów w kategorii e-commerce zarówno w Google Play, jak i App Store - dodaje.

Sephora, to sieć perfumerii, obecna w 35 krajach świata.