Animex Foods wybiera Zenith

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku 2022 r. za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.

O wygranej Zenith przesądziły głównie kwestie merytoryczne – podejście strategiczne, zrozumienie kluczowych wartości naszych marek, a także specyfiki rynku. Nie bez znaczenia były także warunki finansowe zaoferowane przez agencję. - Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii – powiedziała Tatiana Popadiak-Kuligowska, senior brand manager Animex Food.

Pierwsze kampanie realizowane przez Zenith dla marek Morliny i Berlinki ruszyły już w styczniu.

Animex Food jest ósmym reklamodawcą w Polsce w kategorii Żywność (wydatki za trzy kwartały 2021 r. na poziomie blisko 89 mln zł). Znajduje się też na 79 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki offline RC w okresie Q1-Q3 2021).