Chorten wszedł do Łodzi z nową wizualizacją

Łódź, ul. Łąkowa 19 - pod tym adresem znajduje się pierwszy w tym mieście sklep w nowym brandingu Grupy Chorten. Współpracuje z nią już prawie 2150 placówek partnerskich, które są w każdym regionie kraju.

Już w 2020 r. Grupa Chorten osiągnęła zasięg ogólnopolski, ale nadal na handlowej mapie kraju są miejscowości, w których nie ma sklepów pod logo z drzewkiem dębu. Taką białą plamą była dotychczas m.in. Łódź. Teraz to się zmieniło.

Współpracę z Polską Grupą Sklepów Spożywczych nawiązali właściciele obiektu przy ul. Łąkowej 19. Placówka w końcówce grudnia przeszła duży remodeling i klienci mogą już w niej robić zakupy. Oferta sklepu jest bogata. Na ponad 110 mkw. do wyboru są wszystkie kategorie spożywcze od nabiału, przez przetwory, po mrożonki. Jest oferta mięsno-wędliniarską, są świeże owoce i warzywa, pieczywo, chemia gospodarcza czy dział alkoholowy. Klienci są obsługiwani przy dwóch stoiskach kasowych. Obiekt jest czynny od poniedziałku do soboty.

- Pierwsze sklepy w danym mieście czy regionie stają się naszymi ambasadorami. Liczymy na ciągły rozwój - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten. Grupa Chorten została założona przez właścicieli sklepów i dla właścicieli sklepów, to ma decydujący wpływ na nasze działania. Interes właściciela sklepu jest dla nas niezwykle istotny. Naszym partnerom oferujemy bardzo dobre warunki handlowe u producentów i dystrybutorów – podkreśla.

W 2021 r. do Grupy Chorten dołączyło prawie 200 nowych sklepów partnerskich. Były to placówki już wcześniej obecne na rynku, jak też takie, które dopiero rozpoczynały swą działalność. Kilkanaście otwarć zupełnie nowych punktów miało miejsce w makroregionie Grupy Chorten Centralna Polska.

W województwach łódzkim, świętokrzyskim i południowej części mazowieckiego z Polską Grupą Sklepów Spożywczych współpracuje obecnie około 300 detalistów. Niemal 50 z nich zdecydowało się podpisać umowy w ubiegłym roku. Były to placówki o zróżnicowanej powierzchni, od marketów, przez średniej wielkości delikatesy, po punkty małoformatowe. Były to sklepy ogólnospożywcze, jak i specjalistyczne – mięsne i alkoholowe.

Nowoczesna placówka, MakMarket, o powierzchni 400 mkw. pod szyldem Grupy Chorten została otwarta w miejscowości Kowala-Stępocina. Również w powiecie radomskim (Nowy Jasieniec Iłżecki) rozpoczął działalność sklep Duet, który na prawie 200 mkw. oferuje bardzo szeroki asortyment. Współpracę z Polską Grupą Sklepów Spożywczych rozpoczęły też m.in. nowe punkty w Radomiu, Bełchatowie czy Ostrowcu Świętokrzyskim. Niemal codziennie podpisywane są nowe umowy partnerskie.

- Naszym celem jest wspieranie sklepów z polskim kapitałem w całym kraju. Tylko dzięki konsolidacji właściciele tych placówek mogą skutecznie konkurować z zagranicznymi sieciami – uważa Sylwia Olechno.

Z Grupą Chorten współpracuje obecnie prawie 2150 sklepów partnerskich.

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.