Netto z nową dyrektor HR

Joanna Lenartowicz objęła stanowisko dyrektor HR w Netto Polska. Wcześniej, przez kilkanaście lat, odpowiadała za zarządzanie personelem w Tesco, gdzie trafiła z innej sieci spożywczej - HIT.

Przed dołączeniem do Netto Joanna Lenartowicz przez ponad 17 lat pracowała dla Tesco w Polsce. Przygodę z brytyjską siecią zaczęła w 2003 r. na stanowisku HR managera sklepów, obejmując następnie kolejne stanowiska, m.in. HR project managera, szefowej działu Retail HR, wreszcie – Head of HR. W tej roli odpowiadała za 15 tys. pracowników sklepów wszystkich formatów, biura głównego i centrów dystrybucyjnych.

1 grudnia 2021 r. Joanna Lenartowicz dołączyła do Netto Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektor HR. W tej roli będzie odpowiadać przede wszystkim za wielopoziomowe zarządzanie zasobami ludzkimi, usprawnianie i wdrażanie nowych procesów w obszarze HR, a także talent management. Ważnym celem stawianym przed nową dyrektor HR jest integracja zespołów Tesco i Netto.

– Dołączenie do Netto w kluczowym momencie transformacji to dla mnie powód do dumy, ale także wyzwanie – mówi Joanna Lenartowicz. – Wierzę, że zrozumienie potrzeb biznesu i pracowników, a także wcześniejsze doświadczenie pozwolą mi na budowanie jednorodnego, zgranego i silnego zespołu Netto Polska - dodaje.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych. Firma ma u nas 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Ilona Mrozowska 4423 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.