E-sklep Barbora.pl debiutuje w Krakowie
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl już wkrótce poszerzy swój zasięg o kolejne duże miasto. Jeszcze w styczniu br. marka wejdzie do Krakowa.
W zasięgu należącego do Grupy Maxima (Stokrotka) spożywczego e-sklepu Barbora.pl znajdują się już takie miasta jak: Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot, a także okoliczne miejscowości. W listopadzie ub.r. Barbora uruchomiła swoje usługi na terenie Górnego Śląska, a jeszcze w styczniu z usług tego e-sklepu będą mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa.
- Wybór Krakowa, po niedawnym wejściu na Śląsk i uruchomieniu nowego centrum dystrybucyjnego w Katowicach, jest naturalnym etapem rozwoju. Kraków jest też silnym, dobrze rozwijającym się miastem, otwartym na rynek e-commerce, co również jest nie bez znaczenia – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl. I dodaje, że łączna liczba aktywnych klientów e-sklepu w Polsce wynosi już 29 tysięcy.
Jak podkreśla Viktoras Juozapaitis, Barbora zapewnia codzienną, szybką i wygodną dostawę zakupów pod drzwi klienta od 7.00 do 22.00, również w niedziele. Kurierzy sklepu dostarczają zamówienia pod wskazane adresy nawet jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu produkty takie jak warzywa, owoce, mięso czy nabiał są świeże i wysokiej jakości. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze
i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie. Minimalna wartość zamówienia to 100 zł.
Barbora to internetowy sklep spożywczy, który najsilniejszą pozycję ma w krajach bałtyckich. Od stycznia 2021 r. prowadzi działalność w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która jest właścicielem sklepów Stokrotka.
- Wybór Krakowa, po niedawnym wejściu na Śląsk i uruchomieniu nowego centrum dystrybucyjnego w Katowicach, jest naturalnym etapem rozwoju. Kraków jest też silnym, dobrze rozwijającym się miastem, otwartym na rynek e-commerce, co również jest nie bez znaczenia – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl. I dodaje, że łączna liczba aktywnych klientów e-sklepu w Polsce wynosi już 29 tysięcy.
Jak podkreśla Viktoras Juozapaitis, Barbora zapewnia codzienną, szybką i wygodną dostawę zakupów pod drzwi klienta od 7.00 do 22.00, również w niedziele. Kurierzy sklepu dostarczają zamówienia pod wskazane adresy nawet jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu produkty takie jak warzywa, owoce, mięso czy nabiał są świeże i wysokiej jakości. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze
i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie. Minimalna wartość zamówienia to 100 zł.
Barbora to internetowy sklep spożywczy, który najsilniejszą pozycję ma w krajach bałtyckich. Od stycznia 2021 r. prowadzi działalność w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Ilona Mrozowska
4643 Artykuły
W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.