Herbapol-Lublin wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych

Agencja Walk PR będzie odpowiadała za projekty brand PR, komunikację w social mediach, kanałach tradycyjnych oraz komunikację korporacyjną obejmującą marki spożywcze firmy Herbapol-Lublin. W zakresie obowiązków jest też doradztwo strategiczne oraz kontakt z mediami.

Od nowego roku Walk PR odpowiada za obsługę komunikacyjną marek Herbapolu: Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn).

– Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy – powiedziała Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin.

Jak podkreśla, celem agencji będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing.

– Herbapol-Lublin to firma z ponad 70-letnią historią. To jednocześnie organizacja, która wyznacza trendy na polskim rynku FMCG. Cieszymy się z wygranej w przetargu i jesteśmy dumni, że firma i jej brandy dołączają do grona naszych klientów – dodała Kinga Strawińska, managing director Walk PR.

Herbapol-Lublin istnieje na rynku od 1949 r. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. 

W 2020 roku firma zadebiutowała na rynku kosmetycznym marką Polana.

Walk PR należy do Grupy Walk. Oferuje pełen usługi public relations w obszarze PR produktowy oraz PR korporacyjny. Agencja współpracuje z wieloma markami z obszaru FMCG, m.in. Lotte Wedel, CEDC czy Podravka.