Dino idzie jak burza: ma już 1815 sklepów
Ekspansja sieci trwa w najlepsze i to nie koniec. Na 2022 r. zapowiadane są kolejne otwarcia.
Dynamiczna ekspansja geograficzna sieci wsparta jest przez działalność siódmego centrum dystrybucyjnego, uruchomionego w trzecim kwartale 2021 r., w Sierpcu, w województwie mazowieckim.
W rezultacie nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci Dino w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przekroczyły 1 mld zł i były o 52,5% większe niż przed rokiem. W całym 2021 r. miały wynieść około 1,3 mld zł, a w 2022 r. mają być "jeszcze większe".
- Oprócz rosnącej liczby marketów Dino pieniądze zostaną przeznaczone m. in. na dalszy rozwój zaplecza logistycznego oraz na zwiększenie mocy produkcyjnych naszego zakładu mięsnego Agro-Rydzyna, który dba o wysoką jakość świeżego mięsa i tradycyjny smak wędlin dostępnych w marketach Dino – zapowiadał Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska przy okazji publikacji wyników spółka za trzy kwartały 2021 r.
Dino to ogólnopolska sieć w segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów, także w mniejszych miejscowościach i na wsiach.
W ciągu ostatnich lat sieć Dino rozwijała się dynamicznie – liczba sklepów wzrosła ze 111 na koniec 2010 r. do 1815 na koniec 2021 r.
Sieć ma siedem centrów dystrybucyjnych - w Krotoszynie, Jastrowiu, Wolborzu, Rzeszotarach, Łobzie, Sieroniowicach i Sierpcu.
Akcje Dino Polska zadebiutowały na GPW 19 kwietnia 2017 r.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.