Klientka dziękuje kierowcy Auchan za pomoc

Wystarczy z mały pozoru gest, by pomóc. W mediach społecznościowych pojawił się wpis, w których klientka dziękuje kierowcy sklepu internetowego Auchan, za zaangażowanie w skompletowanie jej zakupów, po godzinach pracy.

"Chciałabym bardzo podziękować Panu kierowcy Auchan, który 31.12 w sytuacji dla mnie podbramkowej, wykazał się ogromem życzliwości i dobrej woli" - czytamy we wpisie. I dalej: "30 grudnia, czekając na wyniki testu na Covid, będąc tym samym już na kwarantannie, złożyłam po raz pierwszy zamówienie w sklepie internetowym Auchan z dostawą pod drzwi. W sylwestra, niestety, okazało się, że połowa zamówionego towaru nie została zapakowana. Błąd ludzki, zdarzyć się może każdemu. Kłopot polegał na tym, że wśród brakującego towaru znajdowała się m.in kaszka dla niemowląt. Zadzwoniłam pod numer kierowcy. Okazało się, że "na pace" niestety nic nie zostało, Pan zaraz kończy pracę i wraca do bazy. Jakież było moje zdziwienie, gdy pan kierowca zamiast odesłać mnie na infolinię, bym złożyła reklamację, powiedział, że zgłosi temat na sklepie, gdzie spróbują skompletować braki, na ile produkty będą dostępne, a to czego się nie uda już znaleźć, po Nowym Roku otrzymam jako zwrot w procesie reklamacyjnym. Gdy Pan dowiedział się, że szczególnie zależy mi na jedzeniu dla niemowlaka, wrócił się ponownie do sklepu, by osobiście zadbać o to, by tego nie zabrakło. Poinformował mnie również, że sklep wyśle kolejnego kierowcę, który podrzuci mi te zakupy jeszcze tego samego dnia. Tak też się stało (...)".

Klientka napisała również m.in., że chętnie poznałaby tożsamość kierowy, aby mu osobiście podziękować.

Jak widać życzliwość kurierów i kierowców jest coraz bardziej doceniana przez klientów.

Przypomnijmy, że w grudniu, a więc w szczycie zakupowym roku, pracownik InPostu, Armeńczyk mieszkający w Polsce od 26 lat, znalazł pod paczkomatem w Gdańsku portfel i postanowił odnaleźć jego właścicielkę. Dzięki szybkiej interwencji kuriera klientka odzyskała zgubę, ale jednocześnie dzięki nagłośnieniu przez nią sprawy w mediach społecznościowych, sprawę skomentował sam prezes InPostu Rafał Brzoska. Przy okazji zapowiedział, że przekaże kurierowi taką premię, ile lajków zbierze post. Zebrał 15 tys.

Ilona Mrozowska 4423 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.