Aplikacja Intermarché: przybywa aktywnych użytkowników

Od początku 2020 r. potroiła się liczba osób korzystających z aplikacji mobilnej Intermarché.

Jak informuje Intermarché Polska miniony rok był najlepszym w historii aplikacji (na rynku od 2017 r.), zarówno pod względem liczby jej pobrań, jak i wzrostu liczby aktywnych użytkowników- jest ich już 30 tys.

Sukces aplikacji wynika po części ze zmieniających się trendów rynkowych, ale jest również efektem działań, które sieć podejmuje w celu ulepszania jej funkcjonalności.

Dzięki aplikacji klienci mogą zapoznać się z bieżącą ofertą sieci Intermarché, co umożliwiają regularnie udostępnianie gazetki. Ponadto jej użytkownicy mogą liczyć na wiele dodatkowych korzyści dzięki dostępowi m.in. do kuponów zniżkowych na wybrane produkty oraz rabatów w postaci wirtualnych bonów obniżających całą wartość koszyka zakupowego. W mijającym roku w aplikacji dodano również wirtualną kartę, która docelowo ma stać się nośnikiem kolejnych benefitów.

Jednocześnie Intermarché Polska zdradza, że trwają prace nad stworzeniem programu lojalnościowego, którego uruchomienie ma nastąpić w 2022 roku. W kolejnych miesiącach sieć planuje także dalsze zmiany w aplikacji, w tym wprowadzenie nowych mechanizmów promocyjnych.

- Prowadzimy intensywne działania zmierzające do połączenia naszych środowisk cyfrowych, czyli strony korporacyjnej, usługi e-commerce Drive oraz aplikacji mobilnej. Chcemy tym samym zaoferować klientom jedno, spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od wybranego przez nich kanału interakcji z marką. Jest to fundament do dalszego rozwoju sprzedaży wielokanałowej, która jest jednym z naszych priorytetów - mówi Piotr Wojtczak, kierownik Działu Marketingu Klienta Intermarché.

Ponadto w związku z planami rozwoju cyfrowego sieć udostępni niedługo nową wersję aplikacji mobilnej Intermarché. Znajdzie się w niej szereg przydatnych funkcjonalności i rozwiązań do wykorzystania w trakcie zakupów stacjonarnych, a w przyszłości również podczas e-zakupów, które docelowo będzie można realizować z poziomu aplikacji.

 

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.