Beiersdorf przejmie markę kosmetyków Chantecaille

Wartość firmy waha się od 590 do 690 mln dolarów.

Jak informuje Beiersdorf AG firma nadal będzie zarządzana oddzielnie jako uzupełniająca marka selektywna w grupie, obok La Prairie. Finalizacja transakcji jest uzależniona od zgody odpowiednich organów i ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2022 roku.

- Dzięki przejęciu Chantecaille wzmacniamy nasze portfolio w prestiżowym pięknie i umacniamy naszą pozycję, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Korei, co jest priorytetem naszej strategii CARE+” - powiedział Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf.

- Cieszymy się, że możemy powitać Chantecaille i jego oddany zespół w rodzinie Beiersdorf. Dzięki silnemu filantropijnemu podejściu Chantecaille jest głosem wyrażającym globalne problemy środowiskowe i wspiera działania na rzecz ochrony na całym świecie, które są zgodne z programem zrównoważonego rozwoju firmy Beiersdorf „Pielęgnacja poza skórą” - dodaje Vincent Warnery.

Firma Chantecaille została założona przez Sylvie Chantecaille w 1997 roku i oferuje innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry, zapachy i kosmetyki oparte na składnikach roślinnych, łącząc skuteczne formuły z silnym naciskiem na zrównoważony rozwój i filantropię. Firma z siedzibą w Nowym Jorku działa na całym świecie z silną obecnością na rynku w Ameryce Północnej i Azji. Oczekuje się, że w 2021 r. Chantecaille wygeneruje globalną sprzedaż przekraczającą 100 mln dolarów.

Joanna Hamdan 13205 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.