Rebranding ABC: jest już 500 sklepów w nowej odsłonie

Sklepy sieci ABC zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują standardy dopasowane do obecnych trendów rynkowych. I co najbardziej zaskakuje, na dniach proces rebrandingu zakończy kolejne 200 placówek.

Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 r. Sklepy sukcesywnie zyskują odświeżony wizerunek i reprezentują nowe standardy. Sam proces zmian obejmuje zarówno zupełnie placówki, jak i remodeling już istniejących.

W przypadku każdego sklepu wspólnie zostaje wypracowana indywidualna nazwa, która wskazuje na właściciela, miejsce prowadzenia działalności lub na jego charakterystykę. Tak miało miejsce m.in. w przypadku 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie, zlokalizowanego w Warszawie, działającego pod nazwą „Pełna Lodówka” (na zdjęciu).

– Obok indywidualnej nazwy znajduje się także nowe logo ABC. Ale to właściciel decyduje jak będzie wyglądało wnętrze placówki i wybiera, z których z zaproponowanych rozwiązań będzie chciał skorzystać i w jakim zakresie. W rezultacie każdy sklep sieci jest inny i ma swój unikalny charakter – wyjaśnia Tomasz Michalewicz, dyrektor sieci ABC.

Otwarty w grudniu w Warszawie 500. sklep ABC zyskał więc nie tylko inny szyld i logo, ale także drzwi wejściowe z czytelną komunikacją oraz przejrzyste witryny sklepowe, na których zostały podkreślone indywidualne atuty sklepu. Z kolei organizacja przestrzeni wewnątrz sklepu to m.in. nowa lada sprzedażowa, strefa cafe z dużym wyborem produktów na wynos, regał na pieczywo oraz zieleniak, czyli świeże owoce i warzywa. W regałach chłodniczych znaleźć można wędliny i sery na wagę, wyroby garmażeryjne oraz cukiernicze od lokalnych dostawców.

Najnowszy wizerunek ABC zastąpił dotychczasowy, stosowany od ponad 20 lat. Wszystkie zmiany w koncepcie ABC służą zwiększaniu wygody klienta, podkreślają siłę marki i wysuwają na pierwszy plan właścicieli lokalnych sklepów. Są też jeszcze bardziej skupione wokół idei promowania dostawców i produktów.

Jak ustaliliśmy, na dniach proces rebrandingu zakończy się w aż 200 placówkach sieci. To oznacza, że w tym roku zmiany obejmą łącznie 700 sklepów.

Abc jest największą organizowaną przez Grupę Eurocash ogólnopolską siecią sklepów prowadzonych w ramach systemu partnerskiego, obejmującego ponad 9000 placówek. W ramach współpracy właściciele sklepów posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu.

 

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.