Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Limitowany Garage GINious

Na sylwestra i karnawał.

Marka Garage wprowadza na rynek limitowany i dedykowany na okres sylwestra i karnawału Garage GINious. To połączenie smaku ginu z kwaskowym i orzeźwiającym smakiem grejpfruta,

Garage GINious to napój piwny o zawartości 4,6% alkoholu, o smaku ginu i orzeźwiającego grejpfruta z wyczuwalnie kwaskowatą nutą, zamknięty w charakterystycznej dla marki butelce z kapslem pull-off.

Garage GINious to już piąty wariant marki, obok Garage Hard Lemon, Kamikaze, Strawberry Margarita i Dragon Fruit Mojito.

Nowy smak to wariant limitowany, dostępny tylko w sieci sklepów Żabka i tylko do końca pierwszego kwartału 2022 r. Wprowadzeniu nowości towarzyszą materiały POS w sklepach oraz działania trade marketingowe i komunikacja w mediach społecznościowych.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.