Milka ze świąteczną kampanią

Marka zachęca w niej do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób.

Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót.

Program prowadzony przez Marcina Prokopa jest jednym z elementów kampanii świątecznej Milka, marki należącej do Mondelez Polska. Kampania jest drugą odsłoną działań realizowanych wiosną 2021 r.

Ponadto, w ramach kampanii, we współpracy z TVN powstał mikołajkowy odcinek „Milionerów”, w którym Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści”, wraz z Dorotą Wellmann, Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Odcinek specjalny miał swoją premierową emisję 2 grudnia.

W ramach kampanii Milka prowadzone są także działania wizerunkowo – produktowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30” i 10” sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Reklamy są dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach w całej Polsce.

Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi, włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w TVN, odpowiadają zespoły Mindshare - Client Leadership oraz Invention. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy.

Joanna Hamdan 13830 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.