Carrefour otwiera największy i najnowocześniejszy sklep

Nowy hipermarket w Suwałkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 103 to pierwsza placówka sieci w mieście, która powstała w miejscu byłego sklepu Tesco.

Jak zapewnia Carrefour sklep w Suwałkach jest największą i najnowocześniejszą przestrzenią handlową dostępną dla klientów z najbardziej różnorodną ofertą na lokalnym rynku.

Nowy sklep na powierzchni ok. 3500 mkw. oferuje mieszkańcom pięć razy więcej produktów od klasycznego dyskontu oraz szereg - według operatora - unikalnych w skali kraju konceptów handlowych.

Klienci zyskają również dostęp do kas samoobsługowych i aplikacji scan & go umożliwiającą wprowadzanie zakupów do koszyka i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

- W Suwałkach zaoferujemy mieszkańcom miasta ponad 22 tysiące produktów spożywczych i przemysłowych, które odpowiedzą na wszelkie potrzeby klientów naszego sklepu w Suwałkach. Osoby odwiedzające nasz hipermarket z pewnością docenią również jego dużą i nowocześnie zaaranżowaną powierzchnię, która ułatwia zachowanie dystansu oraz pozwala szybko i sprawnie zrobić i sfinalizować zakupy bez długiego oczekiwania przy kasach. W najbliższych tygodniach uruchomimy również usługę click & collect, dzięki której załoga sklepu skompletuje zakupy zamówione przez klienta online i przygotuje je do odbioru we wskazanym punkcie hipermarketu - mówi Anna Langowska, dyrektor nowego hipermarketu Carrefour Suwałki.

W suwalskim hipermarkecie zaprojektowane zostały specjalne strefy tematyczne. W strefie sezonowej, rozbudowywanej w zależności od aktualnego okresu w roku, w grudniu klienci znajdą szeroką ofertę zabawek, dekoracji i smakołyków świątecznych.

Z kolei strefa Outlet zapewni dostęp do okazji zakupowych nawet o 70% tańszych niż na rynku. Carrefour przygotował w niej szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami. Produkty w strefie Outlet grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Klienci będą mieli też do dyspozycji strefę Targ Świeżości oraz strefę Zdrowia z ofertą bio, vege, bezglutenową, bez cukru czy bez laktozy oraz strefę tekstylną Tex Carrefour.

Na terenie hipermarketu będzie dostępny ponadto punkt gastronomiczny Carrefour Bistro.

Podobnie jak w pozostałych hiper- i supermarketach Carrefour klienci suwalskiego obiektu będą mogli oddawać butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu. Sieć będzie zachęcać również do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępni kartony do pakowania zakupów.

Carrefour to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.