Charlotte uruchamia sklep online

Start e-sklepu umożliwi zakup markowych bestsellerów bistro - wszystko z dostawą pod same drzwi.

Bistro, działające w trzech miastach - Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu i 6 lokalach uruchamia właśnie sklep online oferujący markowe bestsellery Charlotte, takie jak czekolady, konfitury, miód z lawendą, słony karmel, domowa granola i zestawy z francuskim winem z dostawą na terenie nie tylko Polski, ale również krajów Unii Europejskiej.

Bistro Charlotte od 10 lat karmi gości, a jego siłą jest nie tylko chleb i wino, ale także poczucie wspólnotowości, które tworzy w swoich lokalach.

- Pandemia pokazała, jak bardzo popularne są nasze produkty - nie tylko w całej Polsce, ale i w Europie. Zmieniła też nasze spojrzenie na inne kanały sprzedaży. Rozwinęliśmy kanał dostaw, który został z nami do dziś. Planujemy rozwinąć dostawy własne - obecnie przez www.bistrocharlotte.pl w zakładce zamów u nas można zamówić jedzenie z Placu Zbawiciela. Wraz z powrotem pracowników do biurowców wracamy z naszą ofertą cateringową - nasze tartines, viennoiserie, sernik czy świeżo wyciskane soki świetnie sprawdzają się na konferencjach czy zebraniach, a także na eventach dla klienta biznesowego lub indywidualnego - mówi Dorota Kaczmarska, dyrektorka ds. zarządzania siecią w Bistro Charlotte.

E-commerce to kolejny etap rozwoju Bistro Charlotte.

- Aktualnie w sklepie online można kupić wspomniane wcześniej bestsellery, ale także zamówić bluzy będące efektem współpracy z polską marką odzieżową The Odder Side. Ta współpraca to jeden z elementów obchodów naszego 10-lecia, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Pracujemy nad rozszerzeniem naszego asortymentu - na początek będą to produkty słone sprzedawane w słoikach, np. marchewki marynowane i tapenada będące składnikami naszych dań. Nie zapominamy też o podstawie naszej działalności. Nieustannie szukamy ciekawych miejsc, w których możemy otworzyć nowe lokale i wypełniać je zapachem świeżego pieczywa - dodaje.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.