Coca-Cola z serialem podcastowym na święta

To pierwsza tego typu produkcja audio, o takiej skali, stworzona przez markę Coca-Cola.

Czteroodcinkowy serial "Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania" jest jedną z odsłon globalnej strategii komunikacji Coca-Cola Real Magic.

Zobaczymy w nim plejadę polskich gwiazd, a wśród nich: Dawida Ogrodnika, Martę Żmudę Trzebiatowską, Cezarego Pazurę, Sebastiana Stankiewicza, Rafała Zawieruchę, Piotra Fronczewskiego, Danutę Stenkę, Karolinę Bacię, Joannę Kuberską, Wiktorię Gorodecką, Ewę Kanię Grochowską, Marka Barbasiewicza, Sławomira Packa, Krzysztofa Wakulińskiego, Kubę Stracha oraz youtuberkę i influencerkę Julię Kosterę. Narratorem całej historii jest Maciej Gudowski.

Za scenariusz i reżyserię podcastu odpowiada Wojciech Kukuła, zaś muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent.

Serial został zrealizowany za pomocą techniki nagrywania binauralnego, zwanego także „dźwiękowym 3D”. Dzięki niej dźwięki do odbiorcy, który słucha podcastu na słuchawkach, dochodzą ze wszystkich stron. Odbiorca w ten sposób ma wrażenie, że jest w centrum serialowych wydarzeń, dzięki czemu może jeszcze bardziej zaangażować się w intrygującą fabułę.

Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Autorką realizacji akustycznej jest Agnieszka Szczepańczyk. Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiadają Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Obsługą komunikacji PR oraz działaniami z zakresu branded content zajęła się agencja Big Picture. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Serial jest dostępny bezpłatnie na kanałach Coca-Cola na Spotify i YouTube.

Joanna Hamdan 13649 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.