Wystarczy niewiele, żeby zmienić wiele

To przesłanie świątecznej kampanii IKEA.

Nadchodzący świąteczny czas chętnie spędzamy z rodziną i przyjaciółmi, którym z uśmiechem pokazujemy, ile dla nas znaczą. Obfitość pod choinką i na stole jest dla wielu z nas wyrazem uczuć. Tym bardziej ważne jest, żeby nic się nie zmarnowało. Święta to okazja, by dzielić się nie tylko prezentami, ale dobrem i wartościami płynącymi z naszej troski o bliskich oraz jakość ich życia, a także zadbać o ich przyszłość, o naszą planetę.

W tym roku kampania świąteczna IKEA chce zainspirować Polaków do niemarnowania rzeczy i produktów, które gromadzą się w domu podczas świąt.

Kampania rusza 6 grudnia. Obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny oraz 15” film w internecie. Akcja wspierana będzie również poprzez szeroką kampanię display i komunikację w mediach społecznościowych.

O koncept zadbała agencja VMLY&R, zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – Garden of Words.

Joanna Hamdan 13205 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.