Dino weszło do sieci DPD Pickup

DPD Polska rozszerzyła sieć DPD Pickup o sklepy Dino. Konsumenci mogą już nadać lub odebrać przesyłkę w ponad 1700 marketach z tym szyldem.

Współpraca z siecią sklepów Dino i powiększenie sieci DPD Pickup to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i elastyczności doręczeń. Oprócz usług kurierskich typu door-to-door DPD Polska umożliwia nadania i odbiory poza adresem domowym lub miejscem pracy. Rozwijana sieć DPD Pickup liczy już blisko 7500 adresów i obejmuje placówki partnerskie, punkty nadań i odbiorów w wybranych sieciach handlowych, automaty paczkowe DPD Pickup Station i DPD Pickup Oddziały Miejskie.

Partnerem wdrożenia usługi nadań i odbiorów w sieci Dino jest spółka Pointpack – wywiad z jej menadżerem ds. wsparcia i rozwoju sieci, Tomaszem Perkowskim, jest tutaj.

 

Katarzyna Pierzchała 4867 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.