Vollmart zmienia strategię i wpuszcza marki premium

Polska sieć harddyskontów, bazująca do tej pory na artykułach z ekonomicznej półki cenowej, nieoczekiwanie poinformowała, że będzie sprzedawać też marki premium.

Coca-Cola, Huggies, Milka, Fairy czy Persil to marki, które właśnie zagościły się na dobre w ofercie sklepów Vollmart. Sieć ogłosiła to dzisiaj na portalu LinkedIn. Nowy asortyment obejmuje więc produkty spożywcze i niespożywcze znanych marek, ale – jak zapowiada operator harddyskontów - będą one dostępne w cenach niższych nawet o 20% niż w “konkurencyjnych sieciach na lokalnym rynku”. Jest to zbieżne z polityką handlową Vollmartu.

Do tej pory asortyment sieci obejmował około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych codziennego zapotrzebowania. Wszystkie były z segmentu tzw. low cost, znaczna część to marki nieznane na masowym rynku. Decyzja o rozszerzeniu oferty o marki premium może świadczyć o tym, że strategia ta została niezbyt dobrze przyjęta przez klientów sieci, stąd decyzja o jej częściowym rozszczelnieniu.

Vollmart to polska sieć harddyskontów. Na razie ma dwa sklepy – w Siedlcach i koło Słupska. Istotą tego formatu jest zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen na towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam. Jej dostawcami są nie tylko międzynarodowi, ale przede wszystkim lokalni producenci a klientami osoby o zróżnicowanych dochodach, które “chcą rozsądnie gospodarować swoim budżetem”.

Katarzyna Pierzchała 4802 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.