Crunchips po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem WOŚP

Marka z portfolio Lorenz zagra z Fundacją w trakcie jubileuszowego 30. Finału.

W ramach wspólnych działań powstała edycja limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon, zaprojektował Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.

Oprócz limitowanych opakowań, które kupić będzie można do końca lutego, w ramach akcji przygotowana została też komunikacja w sklepach a także kampania tv, digital oraz wsparcie PR. Wszystkie narzędzia wspierające kampanię są spójne i bazują na KV Fundacji. Zaplanowano też działania poprzedzające Finał, jak i w samym dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tys. dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. dzieci.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.