Terravita. Czekoladowe smakołyki

Pod choinkę.

Terravita z myślą o zbliżających się świętach przygotowała specjalną linię słodkości.  

W bożonarodzeniowej kolekcji Terravita nie mogło zabraknąć czekoladowych Świętych Mikołajów "w sreberku". Wszystkie wykonane zostały z mlecznej czekolady. Oprócz wersji klasycznych, są dostępne również inne smaki – pomarańczowy, toffi i orzechowy.

Cena: Mikołaj 60 g - 3,49 zł, Mikołaj 150 g - 8,99 zł, Mikołaj 90 g (wersje smakowe) - 4,99 zł.

Słodką przyjemność dostarczą również czekolady "z okienkiem". To czekolady mleczne, o aksamitnej konsystencji. W zależności od wybranej czekolady, w okienku będzie można zobaczyć dekor z motywami bożonarodzeniowymi – aniołki, renifery, choinki czy bałwanki. Terravita przygotowała również czekolady z kolorowymi drażetkami, z okienkiem w kształcie drzewka, prezentów lub domku.

Cena: Czekolada mleczna świąteczna z okienkiem Terravita – 3,49 zł/op. 90 g.

Z kolei dla najmłodszych Terravita przygotowała świąteczną czekoladę z nadzieniem mlecznym. To małe tabliczki (50 g), idealne na drobny upominek. Dzieci z pewnością ucieszy nie tylko ich smak, ale też kolorowe opakowanie ze świątecznymi bohaterami – Mikołajem, elfem i pingwinkiem. Kolejną propozycją są batoniki z nadzieniem mlecznym, zdobione wizerunkami misia, liska lub elfa.

Cena: Czekolada mleczna z nadzieniem mlecznym Terravita – 1,49 zł/op. 50 g, Batonik z nadzieniem mlecznym Terravita – 0,99 zł/ op. 31 g.

Również klasyczna, mleczna tabliczka Terravity zyskała bożonarodzeniowy wygląd. Cieszy oczy świątecznym opakowaniem z zaśnieżonym krajobrazem. Duża tabliczka (225 g) będzie idealna, by podzielić się nią ze wszystkimi, z którymi przeżywać będziemy ten wyjątkowy, świąteczny czas.

Cena: Czekolada mleczna Terravita – 7,99 zł/ op. 225 g.

Czekolady Terravita z kolekcji świątecznej są dostępne w dobrych sklepach spożywczych na terenie kraju oraz w sklepie internetowym Terravita.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.