Carrefour zakończył modernizację flagowej placówki

Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodelling flagowego hipermarketu w Warszawie, zlokalizowanego w Galerii Mokotów. Zastosowano w nim nowy, ciekawy koncept.

Hipermarket Carrefour w Galerii Mokotów to sklep o powierzchni sprzedaży ok. 3 800 m2, który po remodellingu oferuje ponad 26 000 produktów: tradycyjnych, prozdrowotnych oraz BIO, pełny wachlarz smaków kuchni świata oraz rozbudowany asortyment produktów świeżych.

Klienci znajdą tu produkty pozyskiwane przez sieć od lokalnych piekarzy i rolników, produkty bezmięsne czy marki własne.

W sklepie wydzielone są specjalne strefy zakupowe dla klientów, np. strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych, lub strefa Targu Świeżości, gdzie klienci znajdą ryby, pieczywo, wędliny oraz mięso.

Store in store, czyli sklep bio w centrum hipermarketu

Store in store to otwarty wewnątrz nowego hipermarketu Carrefour sklep specjalistyczny z certyfikowaną żywnością bio. Ma on rozbudowaną strefę produktów ekologicznych z kategorii: warzyw i owoców bio, pieczywa, wędlin, mięsa, serów, a także produktów suchych, alkoholu i napojów. Cały asortyment Carrefour BIO to ponad 3 000 produktów. Nowością w store in store jest lada tradycyjna, na której klienci znajdą szereg produktów na wagę, w tym rzadko spotykane na rynku kwaszonki, kiszonki oraz zakwasy.

W ofercie Carrefour BIO znajdą się też produkty bez glutenu, bez cukru oraz vege. Klienci będą mieć dostęp do ponad 400 takich certyfikowanych produktów. 

Ścieżka zakupowa i oddech dla planety

Jak podkreśla operator, w nowym Carrefourze jest wiele możliwości realizowania ścieżek zakupowych. Przearanżowana jest strefa wejściowa i linia kas - obecnie sklep jest całkowicie otwarty na galerię, skąd klienci mają łatwy dostęp do działu świeżego oraz strefy zdrowych produktów. W strefie wyjściowej znajdują się jedynie kasy samoobsługowe, podczas gdy kasy tradycyjne wraz z systemem jednej kolejki ulokowane są w jego tylnej części. 

W odnowionym hipermarkecie zastosowano wystrój i rozwiązania w duchu dbania o środowisko. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia sklepowe. Starając się ograniczać do minimum użycie plastiku w hipermarkecie, zrezygnowano z jednorazowych torebek, tzw. zrywek na działach produktów świeżych. W zamian Carrefour oferuje torby wielokrotnego użytku, np. warzywa czy pieczywo klienci mogą pakować do własnych torebek. Przy kasach dostępny jest także specjalny wózek na torby wielorazowe. 

Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym hipermarkecie w Galerii Mokotów, przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Do minimum ograniczono druk katalogów - sieć zachęca do używania aplikacji mobilnej. Zakupy zamówione z odbiorem osobistym można realizować również bez wychodzenia z auta, w ramach usługi Carrefour drive.

Carrefour to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Ilona Mrozowska 4377 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.