Oranżada Hellena ze wsparciem w punktach handlowych

W sklepach pojawią się ekspozycje klasycznej Oranżady Hellena, jak i Oranżady Hellena Party.

W związku ze zbliżającymi się świętami Oranżada Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l zyskała dedykowaną szatę graficzną – etykietę z bożonarodzeniowym motywem.

Do sprzedaży trafiły kolorowe, brandingowe zgrzewki napoju z funkcjonalną rączką, umożliwiającą wygodniejsze zakupy.

Przewidziano też  ekspozycje. Jedną z nich jest pociąg z lokomotywą wypełniony butelkami Oranżady Hellena o pojemności 1,25 l. Nie zapomniano też o paletach i półpaletach z napojami o charakterystycznym landrynkowym smaku.

Na potrzeby punktów sprzedaży przygotowano specjalne materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.

Marka zaplanowała również ekspozycje Oranżady Hellena Party. Niebawem w punktach sprzedaży pojawią się ćwierćpalety, półpalety i palety ze szklanymi butelkami o pojemności 0,75 l z wyrazistym designem.

Poza aktywnościami w sklepach klasyczna Oranżada Hellena, jak i Oranżada Hellena Party uzyskają wsparcie mediowe. Kampanie reklamowe przewidziano na grudzień.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.