Douglas chce wejść do branży farmaceutycznej

Sieć perfumerii zamierza w przyszłości oferować leki na receptę.

W tym celu Douglas planuje kupić aptekę internetową Disapo.de - donosi "Lebensmittel Zeitung" powołując się na "Manager Magazin".

Zapytana przez "Lebensmittel Zeitun" rzeczniczka perfumerii Douglas powiedziała jednak, że są to czysto rynkowe spekulacje, których firma nie będzie komentować.

Przyznaje jednocześnie, że obszary biznesowe związane z urodą i zdrowiem coraz bardziej zbliżają się do siebie.

Obecnie w asortymencie Douglas dostępne są już preparaty bez recepty czyli tzw. produkty OTC. Należą do nich niektóre suplementy diety. Kupując aptekę internetową sieć rozszerzyłaby swoją ofertę o leki na receptę.

- Przewiduje się, że branża aptek internetowych szybko się rozwinie. Nieustannie sprawdzamy nasze opcje strategiczne - dodaje rzeczniczka. Firma jednak nie chce zdradzać szczegółów.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie ok. 140 perfumerie Douglas, zlokalizowane w 80 miastach – nie tylko w największych aglomeracjach, ale też w popularnych miejscowościach turystycznych, m.in. w Sopocie, Kołobrzegu czy Zakopanem. Firma prowadzi także perfumerię internetową.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.